رویه های مرجوعی کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های پارس هدیه بوده است و پارس هدیه در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.
با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چهار چوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

شرایط مرجوعی کالا
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- وجود مغایرت باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش پارس هدیه از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- اگر کالای خریداری شده ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
اشکال های فنی و ظاهری (شکستگی - خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش پارس هدیه از طریق تلفن ویا ایمیل اطلاع داده شود.
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد باید هر چه سریعتر به خدمات پارس هدیه 02177571657 اطلاع داده شود.
اگردر اثر حمل ونقل آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا به خدمات پس از فروش پارس هدیه اطلاع داده شود. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل ونقل و تحویل به عهده شرکت حمل ونقل است و پارس هدیه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری خسارت را جبران می کند.
کالای آسیب دیده باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش پارس هدیه ارسال شود.

کالا را چطور ارسال کنیم؟
لطفا" قبل از هر اقدامی برای بازگرداندن محصول با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات یا آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتون یا جعبه اصلی کالا و یا پاره یا مخدوش کردن آن امکان از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
اگر ساکن تهران هستید لطفا" قبل از بازگرداندن محصول هماهنگی لازم را با پارس هدیه انجام دهید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید لازم به ذکراست که هزینه ها بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز با ارایه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می شود.
کالا خود را به آدرس : تهران - شهرک غرب - - کد پستی  خدمات پس از فروش ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری به تایید کارشناس خدمات پس از فروش پارس هدیه برسد،ه زینه های ارسال به عهده پارس هدیه خواهد بود.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به پارس هدیه ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارناس پارس هدیه، هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروش پارس هدیه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان پارس هدیه تایید شود کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نماید. لازم به ذکراست که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار پارس هدیه است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا موجودی آن به اتمام برسد پارس هدیه بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر تفاوت قیمت کالای جدید باکالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می شود برای کالا گرانتر مشتری تفاوت را پرداخت می کند و برای کالای ارزانتر پارس هدیه تفاوت را به حساب مشتری واریز می کند.
اتمام موجودی کالا و یا تغیرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و پارس هدیه در قبال تهیه همان کالا و یا تغیرات قیمت کالا هیچ گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در فاکتور به مشتری را می پذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط پارس هدیه و اعلام نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش اگر نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
با شماره تلفن 02177571657 خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
یا پیام خود را در صفحه تماس با ما برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.
قیمت به ریال
پیامک های مناسبت ها
مجموعه ای از کاملترین پیامک ها برای مناسبتهای مختلف در پارس هدیه
شما هم میتوانید از کاملترین آرشیو پیامک های مناسبتی وب سایت پارس هدیه دیدن و برای دوستان خود هم اس ام اس و هم ایمیل ارسال کنید.
مشاهده لیست پیامک های مناسبتی
Banner

تحویل سریع

پارس هدیه هدایای سفارش داده شده شما را در اسرع و در آن زمان که شما بخواهید در تمام ایران تحویل خواهد داد.

خرید از پارس هدیه

لازم نیست که شما کجای دنیا هستید، فقط کافیست به سایت پارس هدیه رفته و سفارش خود را ثبت نموده و مشخص نمایید که هدیه را برای چه کسی، چه زمان و با چه مشخصاتی تحویل شود.

کادو پیچی اختصاصی

هدایای خریداری شده شما به زیباترین شکل کادوپیچی و تحویل می گردد.

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های پارس هدیه بوده است و پارس هدیه در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

فروشگاه ما در شبکه های اجتماعی